Rondleiding Rondleiding

Welkom bij de rondleiding in de Pelgrimskerk.
Deze 'Samen op weg'- kerk staat in Treebeek (Brunssum) en is in 1998 gereedgekomen.

We staan bekend als een gastvrije gemeenschap. Ga dus gerust uw gang en bezoek onze gezellige ontmoetingsruimte, de mooie kerkzaal en kijk rond in de creche, jeugdruimten en vergaderzalen. De rondleiding bestaat uit een aantal foto's die u zelf activeert door op de deuren te klikken.
Veel plezier

Klik op het gebouw om voor de ingang te komen

Let op: U kunt op 2 manieren een rondleiding maken n.l.. via de creche of via de ontmoetingsruimte. Bij iedere rondgang zijn weer andere deuren te openen.
Tip: Het kan, afhankelijk van de internetverbinding, enige tijd duren voordat u het volgende plaatje ziet Neem dus enige tijd om beide rondgangen te maken.

de Ark
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:00